Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

ΑΒ Βασιλόπουλος σεβόμενος τον πελάτη και την ζωή του απέναντι στον ίο |

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα ιστούτα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος σεβόμενα 


 το κοινωνικό 

σύνολο 

 

και την

 προστασία τον πελατών τους

 κατά του ίου κορονοϊός 19




προσφέρει  κατά την είσοδο  στο σούπερ μάρκετ


την σωστή     αντιμετώπιση ώστε να κράτηση


καθαρό το προϊών και ασφαλή τον πελάτη 

 

καθώς εισέρχεσαι  στον χώρο ένας  υπάλληλος


φορώντας μάσκα γάντια οπός και


όλο το προσωπικό  που εργάζεται 


μας 

προσφέρει υγρό αποστειρωσεις και 

γάντι μιας χύσις και να μας δώσει καρτελάκι 

να μπούμε μέσα (κάτι που δεν συνάντησα σε 
  
  άλλες μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ 

του δήμου μας)   και η πελάτες έπιαναν  τρόφιμα 

με γυμνά χεριά  στο σούπερ μάρκετ

ΑΒ Βασιλόπουλος του ισθμού είχα την ασφαλής

 ότι συσκευασίες και νωπά προϊόντα

είναι ασφαλή να τα καταναλώσω μιας και όση το

έπιασαν και το άφησαν το προϊών που έβαλα στο καλάθι μου 

 ήταν με καθαρά χεριά μιας και το είχε  φροντίσει  

ίδια επιχείριση ΑΒ  πριν μπω μέσα στο χτίριο 

για το κάλο μου να είμαι ασφαλής και ας χάλασα 

4 ευρό βενζίνη παραπάνω έχω μηοσει  

τον κηδηνω και έχω την άγια μου
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου